شاید میشد که عاشقت باشم


شاید میشد که عاشقت باشم

من وب راه انداختم که بنویسم...حالا چی میخوام بنویسم خدا میدونه


یک نویسنده زبردست...مثل من

سلام به عزیزانِ گرامی

بعضیا خیلی خود داری کردن ظاهرا. ولی من به شما اطمینان میدم که وقتی اولین پست منو میخونده با این حالو داشتهیا این حالو از این دو حالت خارج نبوده.

درضمن این خانوم یه وب دیگه داره تو بلاگفا که دیدنیه...

marvin72.blogfa.com

حتما ببینید.البته من تو اون وب دخالتی ندارم اگه به دلتون نَشست مشکلی نیست من اینجام.

البته احتمالا خانوم خرخون شده داره درس میخونه

اومدین یه نظر بدین بد نمیشه...

 



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت18:38---17 ارديبهشت 1390
سلام وب قشنگی داری اگه واسه تبادل لینک مایلی بهم خبر بده

مهسا
ساعت18:25---17 ارديبهشت 1390
سلام وب جالبي داري و مطلبت هم قشنگه ، خوشحال مي شم به وبم بياي و نظرتو بذاري

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: روح لطیف من | تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |